1 martie 2013

Martisoare,martisoare....


Sub acest titlu am desfasurat o activitate impreuna cu doamna Moza Maria,educatoare la clasele a II-a si a IV-a Budureasa.
Am facut si niste diplome dragute pentru mamele copiilor.























Bibliotecar Laza Anca


__________________________________________________________________________________________
DiplOMA
Pentru cea mai iubită mămică

          "Cine mă iubește și mă va iubi întotdeauna, cu o dragoste pe care nicio situație, supărare sau greșeală a
 mea nu o poate clinti? Aceea ești tu, măicuța mea!"

(Thomas Carlyle)

Te iubesc, mama mea.   
La mulți ani! 


  Înv. Moza Maria                                                                                     8 Martie 2013   
______________________________________                                                                                     
     

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării