17 septembrie 2014

Activitati si lecturi de vara - Biblioteca Oraseneasca Nucet



In aceasta vara la Biblioteca Oraseneasca Nucet s-au derulat 2 proiecte: Clubul Copiilor- isteti si harnici si Biblioteca-Casa cu povesti.




In luna iunie au avut loc mai multe intalniri in Cadrul Clubului copiilor, unde s-au desfasurat activitati de desen si pictura. Copiii s-au intercut la desen, cei mici au colorat planse de desen, cei mai mari au realizat desene pe anumite teme( vara, vacanta), au desenat personaje din povesti, din desene animate, au citit despre viata si opera marilor pictori din pictura universala, au admirat si analizat operele lor. Au fost inscrisi 33 de copii.


In cadrul proiectului Biblioteca – casa cu povesti am dorit sa atrag cat mai multi copii in biblioteca, sa descopere farmecul povestilor. Am citit povestile: Ratusca cea urata, Harap –Alb, Frumoasa si bestia, le-am dezbatut, am facut comparatie intre personaje, am extras morala din povesti,am explicat cuvintele necunoscute, si expresiile cu talc, dupa care le-am vizionat. Au participat 20 de copii, mai putini decat la Clubul copiilor deoarece multi copii au fost plecati in vacanta.



Cele mai frumoase desene au fost expuse la sediul bibliotecii, iar copiii cei mai activi vor fi premiati in primele saptamani de scoala dupa ce se reintorc din vacanta si reintra in activitate. Cartile ramase vor intra in fondul bibliotecii.





Bibliotecar Bitea Talida

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării