12 septembrie 2014

Biblioteca de vacanta la Stei- Lecturi de vara




 
                  Fișă de activități

Secțiunea 1- 1.07-31.07.2014

Ne-am adunat pe grupe diferite, am citit și am analizat textele citite, am caracterizat personajele cele mai semnificative. Apoi, am ales două dintre poveștile cele mai cunoscute – Capra cu trei iezi și Scufița Roșie, unde am găsit neascultători, iar personajul negativ (lupul) era comun. Am reinventat textul astfel încât lupul să devină un personaj pozitiv.

Așa s-a născut sceneta „Ce pot păți neascultătorii?”


Secțiunea 2 – 4.08-22.08.2014





Am trecut la realizarea scenetei mai sus amintite, cu păpuși și decoruri confecționate în „Atelierele Artistice” ale bibliotecii, de către micii noștri utilizatori. Au interpretat tot ei rolurile personajelor noastre.

Sceneta noastră a avut un succes deosebit, mai ales că s-a făcut o paralelă cu realitatea de zi cu zi.


Secțiunea 3 – 30.08.2014

Premierea tuturor participanților la „Biblioteca de Vacanță”. La proiectul nostru au participat aprox.45 de copii între 3 și 14 ani.

Am premiat și un nr. de 12 utilizatori între 8 și 22 de ani, ca fiind cei mai fideli utilizatori de vacanță.



Teatrul nostru de vacanță a funcționat toată vara, la solicitarea mai multor utilizatori. Așadar, proiectul de vacanță a avut efectul așteptat.

Le mulțumim tuturor acelora care au manifestat interes pentru biblioteca noastră.

Vă așteptăm în continuare.

Coordonator: Jrs. Petrila Marina Edit

Bibliotecar           

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării