13 august 2009

Biblioteca comunală Cărpinet

In aprilie vizitam primăria Cărpinet pentru ai invita să se înscrie în proiectul Biblionet.
Domnul primar s-a arătat interesat , dar nu am primit documentele de înscriere în timpul necesar introducerii comunei în proiect.Ezita pentru că nu ştia dacă au bani de reparaţii şi dacă vor reuşi să le facă în timp util.
Acum după 4 luni am vizitat din nou localitatea şi am găsit clădirea complet transformată.
4 săli potrivite ca mărime, dar puse la punct, după cum se vede şi în poze.
Desigur mai este de lucru, rearanjarea cărţilor pe raft, dar într-o formă care să pregătească deja primirea centrului Internet în seria a doua a proiectului.
I-am felicitat şi ne-am bucurat că se pot realiza transformări frumoase în timp scurt.
Bibliotecara , doamna Micula Camelia, mai are mult de lucru, dar se bucura de noile perspective ale bibliotecii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în martie

 O nouă șezătoare .... Din proiectele de la muzeu  Si alte proiecte 

Wikipedia

Rezultatele căutării