25 iunie 2017

Poartă Ie cu mandrie- cu Biciclete Cochete.


Am pedalat  in IE alaturi de Biciclete Cochete sambata, 24 iunie 2017.
Ne-am îmbrăcat  în IE,ne-am împodobit bicicletele  bicicleta, ne-am pus o  floare în păr ne-am plimbat impreuna pe  bicicletă din Parcul Salca până în Cetatea Oradea.
Cateva Imagini de la eveniment facute de Ioana Chiorean.






Îmbracă IA sau orice cămașă tradițională. IA EȘTI TU! 
 BICICLETE COCHETE sustine mersul pe biciclete menite sa incurajeze mersul pe doua roti si un stil de viata activ si sanatos.

ORGANIZATORI: Asociatia ghizilor Banat Crisana & Eurovacanta Turism & Services
PROIECT: Biciclete Cochete Oradea, IA Oradea

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării