23 noiembrie 2018

Ziua porţilor deschise la filiala Ioşia

         Vremea mohorâtă şi ploioasă de joi 22.11.2018 a împiedicat participarea numeroasă a utilizatorilor fideli ai filialei Ioşia la activităţile prilejuite de Ziua Porţilor Deschise organizată de Biblioteca Judeţeană "Bihor".
             Totuşi, cititorii cei mai fideli şi-au făcut drum la biblioteca, astfel încât am reuşit să ducem la capăt o parte din intenţiile programate. Nu am putut desena pe asfaltul din faţa filialei, dar am reuşit să desenăm în interiorul ei, am făcut şi puţină caligrafie şi am îmbinat puzzle. 
      
 



    




           În cele din urmă a trebuit să premiem şi cititori noştri fideli filialei, ca o recompensă pentru timpul dedicat lecturii şi bibliotecii.




                               În sfârşit, credem că şi cea mai tânară cititoare a filialei (3,5 ani) trebuie premiată pentru consecvenţă în initierea lecturii.


Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării