18 ianuarie 2012

„ O ZI CU EMINESCU”


 
         Activitatea desfăşurată la Biblioteca Comunală Mădăras pentru a marca 162 de ani de la naşterea „luceafărului poeziei româneşti” s-a intitulat „O zi cu Eminescu”.
         Participanţii au fost cei 22 de elevi din clasa I împreună cu d-na învăţătoare Nicoleta Balaj de la S08 Mădăras şi copiii de la GPN Mădăras îndrumaţi de educatoarele Cristina Babeu şi Anca Gârdan.
         D-na învăţătoare Nicoleta Balaj le-a vorbit elevilor clasei I despre marele nostru poet, despre prietenia lui cu Ion Creangă. Le-am arătat câteva poze ale poetului şi le-am spus titluri de poezii şi de basme scrise de Mihai Eminescu. Eleva Andrada Szechereş a recitat poezia „Somnoroase păsărele”.
D-na învăţătoare le-a citit poezia „Revedere” şi le-a cântat „Sara pe deal”, „Mai am un singur dor”, „O, rămâi” iar la final am cântat cu toţii „Somnoroase păsărele”.
         Au primit toţi câte un pliant care are pe faţă şi pe verso portretul lui Eminescu şi în interior câteva date biografice, poezia „Somnoroase păsărele” şi cele mai cunoscute titluri de poezii şi basme.
         Preşcolarilor de la GPN Mădăras le-am prezentat portretul şi date despre viaţa şi opera poetului. Împreună cu d-nele educatoare au recitat „Somnoroase păsărele”. Le-am citit şi „Revedere” şi „Ce te legeni...”         


                                                                                                  Bibliotecară
Aristan Marinela

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării