16 aprilie 2014

Saptamana altfel la biblioteca la Filiala Dacia



              În săptămână  altfel perioada 7 - 11 Aprilie, Biblioteca Județeană Gheorghe Șincai Filiala Dacia, a fost vizitată de mai multe grădinițe: GPP 45, GPP 52, GPP 53,  GPP 54. diferite grupe de germană, romană, maghiară, venind în vizită iar altele cu program de poezii și cântece. A mai fost și Liceul Teologic Ortodox Roman Ciorogariu cls. a IV a A cu doamna profesaoară Muscaș Ana.    "Sa stii mai multe, sa fii mai bun"
Copiii grupei mari/A de la Gpp nr. 45 Oradea, educ. Floare Bernad.
            Calendarul săptămânii altfel a acuprins activităţi în parteneriat cu B.J., filiala Dacia. La dorinţa expresă a copiilor am inventariat cărţile pentru copii de vârstă preşcolară  şi am căutat informaţii despre animalele preferate, curiozităţi din lumea plantelor, animalelor, insectelor.  Deoarece vrem să facem un experiment despre vulcani , am căutat informaţii care să ne fie de ajutor.  Într-un cuvânt, am descoperit câteva comori ascunse în cărţi şi ne-am convins încă odată că acestea ne sunt prieteni și  de mare ajutor.
GPP 45 educatoarele. Floare  Bernad, Cornelia Blaga, Anca Taut, Mușet Olga, Pop Gabriela.
GPP 52 educatoarele. Bicăzan Ileana, Oșvat Maria , Bako Doina, Pop Claudia





































Tot la bibliotecă ne-m dat întâlnire cu prietenii noştri şcolari,prof. Ana Muscaş . Am aflat lucruri interesante despre tradiţiile pascale de la d-na bibliotecară, apoi şcolarii au recitat versuri închinate acestor sărbători , creaţii proprii înmănunchiate în cărticica Lumina din priviri. Şi preşcolarii au recitat, au cântat şi şi-au prezentat lucrările de la atelierul de creaţie care, ulterior , au fost amenajate sub forma unei expoziţii.

Tot grădinarii le-au dat copiilor din clasa doamnei Mușet câte un iepuraș urându-le paste fericit.













































































Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării