2 februarie 2017

Lansare de carte


Miecuri 1 februarie am avut ocazia să fim martori la lansarea a două volume, aparținând doamnei profesor Nicoleta Ionescu alias  Aurora Dumitrescu  (pseudonimul de autoarei) ,,Drumuri" și ,,Roata".

Evenimentul a fost găzduit  în amfiteatrul Bibliotecii Județene ,,Gheorghe Șincai".Invitați speciali: Teodora Muth și Adrian Rogojan.
Spicuim din prefața volumului Drumuri, mărturisirea autoarei:
„Am început să scriu aceste rânduri dintr-o nevoie puternică de a-mi stăpâni mintea şi gândurile care veneau avalanşă şi nu îmi dădeau pace. Pe măsură ce scriam, mi-am dat seama că prin scris eu mă vindec cu adevărat... Apoi, treptat, m-am gândit că ceea ce am de spus poate interesa pe acei care, trecând prin călătoria vieţii, vor să aleagă un drum şi încă nu ştiu cum şi pe unde să o ia..." 

De fapt intreaga carte Drumuri este o mărturisire.
Nu oricine poate să facă așa ceva, să prezinte  lumii întregi toate tainițele minții și sufletului.
Cu un copil bolnav, declarat irecuperabil, autoarea mamă  nu renunță la lupta pentru o viață normală de femeie care dorește să fie iubită și să iubească. Nu renunță la a căuta permanent soluții de imbunătățire a condiției medicale a baiatului ei. Nu renunță în a-și menține mintea și sufletul deschise la ceea ce viața îi aduce înainte. Autoarea a înființat  la Craiova  Asociatia "Incredere" - asociatie care ofera terapii alternative pentru copii cu handicap. În volumul Drumuri sunt descrise multe din terapiile care au contribuit la îmbunătățirea stării lui Tudor, băiatul ei, iar "Roata" , a doua carte prezentă la Oradea, contiuna povestea din "Drumuri" .


In cadrul evenimentului, dialogul s-a înfiripat încet, timid, subiectul fiind unul sensibil.În sală mai erau părinți care au experimentat viața alături de un copil cu dizabilități. Principiul nonvătămrii- Primum non nocere parcă plutea în sală, nici măcar cu un cuvânt.Totuși aceste cărți oferă o lectură terapeutică pentru orice cititor: pentru cei care-si plâng de milă fără motiv, pentru părinții care au copii bolnavi, pentru cei care au pierdut speranța și încrederea.










Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării