22 septembrie 2017

Proiecte de vară în Valea lui Mihai

În vara asta , la biblioteca Mate Imre din Valea lui Mihai, am lucrat în colaborare cu celelalte două instituții culturale din oraș: casa de cultură și muzeu. Aș dori să vă prezint trei activități, din care două le-am planificat și le-am organizat împreună cu colegii noștri.

Prima activitate (01.06.-04.06.2017.) a fost o întâlnire al elevilor din orașele înfrățite cu Valea lui Mihai. Tema acestei întâlnire a fost, prezentarea  locurilor natale de către fiecare localitate. La invitație toate orașele (Balmazújváros, Budapest sectorul XVI, Hajdúnánás, Nyírábrány, Nyírbéltek din Ungaria și Tornalja din Slovacia) au răspuns pozitiv.
Prezentările au fost asemănătoare: prezentare ppt, prezentare de istorie locală, cultură, sport, turism, învățământ.

În zilele următoare am vizitat localitățile  Carei,  Ady Endre și Șimian (la Șimian ne-am deplasat cu căruțe cu cai).





În perioada de 08.07-15.07.2017.a avut loc tabăra de artiști, ediția a XI. Tema taberei a fost secesiunea, deschiderea taberei a fost o excursie la Oradea.
 Organizarea (aprovizionare, gătit, spălat vase, organizarea expoziției de închidere, etc.) au fost făcute de bibliotecare  Iudit Gheri și Borbély-Simon Andrea.

Duelul Cartierelor este un program distractiv, pentru toți localnicii orașului. Din program fac parte  concurs culinar, jocuri distractive în aer liber, pentru toate categoriile de vârste. Acest program am organizat împreună cu colegii de la casa de cultură și de la muzeu.




Bibliotecar Gheri Iudit

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării