28 noiembrie 2019

Ziua porților deschise la filiala Ioșia

              Cu ocazia "Zilei Porților Deschise" organizată de Biblioteca Județeană și la filiala noastră am desfășurat o serie de activități destinate utilizatorilor fideli. Dintre acestea menționăm în mod deosebit acțiunea Cuibul piraților, la care au participat în cea mai mare parte cititorii tineri și care au fost foarte încântați atât de expoziția cu acest subiect, cât și de recuzita pregătită pentru ei.

 
 

 

                De asemenea am mai organizat și un concurs de șah dotat cu premii în diplome și cărți,  care s-a desfășurat pe două categorii de vârstă. Câștigătorii celor două grupe au fost: 
grupa A - Mărcuș David;  
grupa B - Martin Luca.

 
 

 

                 Nu i-am uitat pe cititori noștri consecvenți, pe care i-am răsplătit cu diplome de fidelitate. Printre aceștia au fost: Tătar Vasile, Kiraly Beniamin, Popa Gheorghe, Chesăuan Andreea, Contor Sara și alții.






Celorlalți utilizatori care au participat azi la acest  eveniment le-am înmânat diplome de participare.



          Ne cerem scuze utilizatorilor pe care nu i-am menționat și nu se regăsesc în aceste imagini.

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării