19 iunie 2009

"Saptamana Basmelor" la Sacueni


Doamna Kerekes Terezia ne transmite,

Intre 25-29 mai 2009 s-a desfăşurat programul Meseszép-mesehét,(Săptămâna basmelor)
cu ocazia anului Benedek Elek(1859-1929). (150 ani de la naştere,80 de ani de la moarte.)
Au participat zece clase din clasele I-IV,in jur de 200 de copii.Fiecare clasă a prezentat
o poveste a lui Benedek Elek , in formă dramatizată. Din fiecare serie (de la clasa I-a ,la casa a
IV-a),cele mai reușite au paticipat la programul de gală la
casa de cultură.Câteva momente din ”Săptămâna basmelor”.



3 comentarii:

  1. Buna Delia,
    ai uitat sa mentionezi clar unde a avut loc evenimetul asta. Stiu ca probabil pentru multi cititori ai blogului se subintelege insa pentru cei care intra aici mai rau sau pentru prima oara nu strica.
    Spor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uitandu-ma pe statistica blogului mi-am pus si eu intrebarea asta: E destul de clar si evident ceea ce vrem sa transmitem?
    Pentru cititori din alte parti decat Bihorul este evident ca nu este suficient.Dar blogul l-am facut ca un fel de instrument de comunicare intrajudetean care sa compenseze si sa completeze informatia de pe site-ul bibliotecii, care este si ea in actualizare.
    Referitor la ce spuneai tu si eu am o rugaminte catre doamna Kerekes. sa ne povesteasca despre cum a fost biblioteca implicata direct in toata acesta actiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Programul a avut loc la Sacueni -Bihor.
    Eu am fost cine "a visat" si cine a organizat "Saptamana basmelor"(25-29 mai 2009).
    In luna februarie deja a fost trimisa la invatatoarele planul programului.
    Eu am fost si proiectantul si realizatorul afiselor,scenei,diplomelor etc.
    In toate acestea am avut si ajutoare :colega mea si referentul cultural.

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării