30 iulie 2009

Interviu comportamental - Selecţie formatori

Marţi, 28 iulie 2009, ora 10,30 sediul EOS Timişoara - interviu pentru selecţie de formatori- proiectul Biblionet




 Experienţa acestei zile mă va marca multă vreme de acum înainte şi am să va spun de ce? Din cel puţin 3 motive, şi anume: pentru că am participat la un altfel de interviu decât cel tradiţional, cu care eu eram obişnuită, un interviu comportamental; pentru că nu ştiam cu exactitate care sunt criteriile de selecţie ale acestui tip de interviu; pentru că era întâia dată când nu eram stăpână pe situaţie. Comisia a fost compusă din două persoane, specialişti în comunicare, psihologie, profesionişti IREX, EOS, deschişi, simpatici, dar in primul rând profesionişti. Pentru început am fost rugată să-mi prezint activităţile pe care le desfăşor în prezent în cadrul compartimentului CIC, birou în care lucrez. Mai apoi mi-au fost adresate o serie de întrebări, aparent simple, dar cu substrat. Întrebările au fost multe, insă doresc să vă împărtăşesc sentimentele mele de bucurie şi mulţumire vis-a-vis de participarea mea la un astfel de interviu. El m-a învaţat un lucru esenţial, că e important să fii tu însuţi, să te deschizi, să fii creativ, direct, implicat total, şi mai ales să-ţi lipsească emoţiile; mi-a demostrat că sinceritatea este o calitate, nu un defect. A fost o experienţă inedită, mă bucur că am trăit-o si sper din toată inima să participaţi şi dvs. măcar o dată în viaţă la un astfel de interviu, cel comportamental. Colegilor mei, mult succes pe mâine când se vor afişa rezultatele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării