21 septembrie 2009

Biblionet:Impresii de la curs, sesiunea a doua

În perioada 14-18 septembrie 2009 a avut  loc sesiunea a doua de instruire a bibliotecarilor care au intrat în programul Biblionet- lumea în biblioteca mea.
Au fost prezenţi bibliotecari din Căpâlna, Sântandrei, Popeşti, Dobreşti, Ciuhoi, Săcueni, Sânmartin. Au parcurs programul şi două colege de la biblioteca judeţeană.

  Eniko Laszlo, biblioteca Comunală Ciuhoi :
 La sfârsitul cursului mi-am dat seama ca programul Vista nu e chiar aşa de greu cum mi-am imaginat în prima zi. Cursul a avut loc intr-o atmosfera foarte plăcută, cu multe exerciţii de rezolvare de cazuri, care pot să apară în bibliotecă.Trainerii au fost foarte amabili, au explicat pas cu pas toate întrebarile puse, au avut o răbdare excepţională cu noi. "

 Târb Csilla, Biblioteca Judeteană , filiala Felix:
"Pe lângă cunoştinţele noi pe care le-am acumulat, mia plăcut faptul că am comunicat cu ceilalţi bibliotecari. Am schimbat impresii, am găsit soluţii la anumite probleme posibile şi chiar imposibile.Fiecare a avut ocazia să-şi împărtăşească din experienţa proprie."

Kerekes Terezia, Biblioteca Orașului Săcueni: 
"Sunt fericită că am avut posibilitatea să particip la cursul propus de programul Biblonet, condus de trainerul Adrian Popovici.Lângă faptul că este un profesor foarte pregătit, a reușit să realizeze la cursuri o atmosferă plăcută. Cursul a fost colorat cu ”jocurile” interactive ,care ne-au captivat.În afară de lucrurile noi din IT învăţate am primit și idei bune în legătură cu viitorii  utilizatori. De acum așteptăm să le folosim și in practică...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării