16 noiembrie 2009

Biblioteci Maramuresene in vizita in Bihor

Rodica Băbuţ (Recea) este printre cele mai bune bibliotecare din judeţul Maramures. Dânsa a  fost răsplătită cu diplomă de merit   în faţa colegilor bibliotecari din tot Maramureşul, cu ocazia celei de-a XV-a ediţii a Colocviului anual “Profesie şi profesionalism”, desfăşurat la Biblioteca Judeţeană “Petre Dulfu”.
 La nivel de asociaţie este şi în Consiliul de conducere  al ANBPR.
Am cunoscut-o cu ocazia conferinţei ANBPR de la Lacul Roşu. Pe drumul de întoarcere ne-a povestit foarte multe din lucrurile extraordinare  pe care le face dânsa în comunitate.
Am rugat-o să povestescă pentru toată lumea , drept urmare ne-a   trimis un material pe care îl  aveţi postat mai jos.

4 comentarii:

  1. Delia, stiu ca o sa zici ca-s chitibusar, dar, totusi judetul "Baia Mare"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa-mi trebuie daca fac Copy Paste si nu sunt atenta apoi sa adaptez continutul. Dar probabil am facut si greseli mai mari la viata mea. Nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Te propun pentru Gramatical Security on Blog. Brigada de crime impotriva gramaticii romane.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acuma daca ai facut greseli mai mari nu e treaba mea (tu stii), iar cu privire la "brigada de crime impotriva gramaticii romane" zici tu ceva, dar n-ar fi rau sa fie o brigada din asta si cu privire la geografie si istorie.

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării