12 august 2010

IFLA 2010-Old Habits die hard


 View more documents from National Library.
-

Din primavara ne pregatim cu Claudia si Valentin pentru aceasta conferinta.

Pentru mine a fost o experienta absolut noua,   ideea de poster era legata mai mult de publicitate decat de transmiterea unui pachet de idei.
Am fost foarte bucuroasa ca propunerea de poster a trecut de selectia preliminara a lucrarilor.

 Am lucrat apoi impreuna ,  am vorbit mult pe mail , pe telefon, ne-am intalnit, am luat interviurile si acesta este rezultatul.

Prezenta noastra la IFLA, chiar daca eu si Valentin nu am putut fi prezenti inseamna ca oricare dintre noi poate participa .

4 comentarii:

  1. Genial brief and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

    RăspundețiȘtergere
  2. We are glad our work is useful .

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello

    Just wanted to show my appreciation for your time and hard work

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi - I am definitely delighted to find this. cool job!

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării