12 iunie 2012

Activitatile de primavara la biblioteca comunala Cefa



Bun găsit tuturor , sau mai bine-zis bun regăsit. De la Cefa , din județul Bihor doresc să vin și eu cu câteva noutăți .Vă mai amintiți de ” Școala altfel? ”. A fost o experiență nouă și pentru profesori și pentru elevi și fiecare școală a făcut săptămâna aceea ” altfel ”, cum s-a priceput mai bine. Bine-bine , veți zice dar ce legătură are cu biblioteca? Are , căci printre numeroasele activități biblioteca a fost gazda uneia dintre zilele ” scolii altfel ” . Adică , cu ajutorul profesorilor de la Școala cu clasele I-VIII din Cefa , elevii au vizionat câteva documentare despre începuturile cinematografiei , inițiativă excelentă întrucât toată lumea beneficiază de binefacerile progresului, respectiv computere , telefoane , tinerilor la plac filmele și mai ales cele în 3 D , dar puțini se întreabă , că pentru a se ajunge aici , unde și când au început toate acestea ? Au avut prilejul să vadă cu ajutorul echipamentelor Biblionet și am constatat încă o dată , dacă mai era nevoie , că tinerii sunt interesați să știe și despre aceste lucruri.

De asemenea , în 23 aprilie de Ziua Bibliotecarului , am continuat ceea ce , la noi , la Cefa a devenit tradiție și anume premierea cititorilor fideli cu diplome și cărți în cadru festiv . Inițiativa acestei activități care se derulează la noi de câțiva ani buni , îmi aparține și sunt mândră de acest lucru mai ales că am fost prima care s-a gândit să sărbătorească ” ” Ziua Bibliotecarului ” în acest mod așa că la noi în zonă i se spune activitate marca ” Lucia Bordaș ” și poate că , printre atâtea alte activități mai noi si mai ” altfel ” vi se va părea banal dar din punctul meu de vedere, cartea rămâne totuși cel mai valoros mijloc de îmbogățire a minții căci ” la început a fost cuvântul ” , după aceea a fost scrisul și abia apoi… toate cele celelalte. Asta nu înseamnă că nu apreciem așa cum se cuvine toate cele ce au urmat și m-am gândit adeseori la sponsorii noștri ,inițiatorii proiectului BLBLIONET , Bill și Melinda Gates , la generozitatea lor și m-am întrebat adeseori dacă le-a mulțumit cineva așa cum se cuvine .Eu aș dori să o fac acum , prin intermediul ANBPR si să-i asigurăm că prețuim la adevărata valoare cea ce ne-a fost oferit și că echipamentele donate prin fundația lor au ajutat mulți oameni , în foarte multe feluri. Aș fi dorit să –i aduc domnului Bill Gates un omagiu și nu știam cum așa că mi-am parolat computerele cu nu numele lui. N-ar fi trebuit s-o spun nu-i așa?

Toate cele bune tuturor , dragii mei colegi din toată țara , dragii mei apostoli pe altarul culturii , nevăzuți , neapreciați la adevărata valoare și care totuși nu renunțați , dar eu vă știu și vă simt acolo undeva și asta îmi dă și mie curaj să merg mai departe.


Cu stima
Bordaș Lucia
Bibliotecar comuna Cefa,județul Bihor.

Șezătoare în martie

  Cu frecvență bilunară continuă și Șezătoarea de la bibliotecă, ultima întâlnire a fost în data de 28.03 de la ora 17. Chiar dacă bibliotec...

Wikipedia

Rezultatele căutării