28 iulie 2013

BLOGUL lui GĂBU': DIN NOU DESPRE BIBLIOTECA PUBLICĂ

BLOGUL lui GĂBU': DIN NOU DESPRE BIBLIOTECA PUBLICĂ: Tableta poate avea efecte neprevăzute. Se ia cu multă apă. DIN NOU DESPRE BIBLIOTECA PUBLICĂ   Mi-am permis, de curând, să sugerez câteva modificări în proiectul Regulament-cadru pentru funcţionarea Bibliotecii Publice, document de maximă importanţă pentru acest tip de biblioteci. Am propus şi o dezbatere publică pentru ca cei interesaţi să-şi prezinte argumentele pentru anumite schimbări în text. De ce am făcut acest gest ? Pentru simplul fapt că am lucrat la mai multe acte legislative privind bibliotecile şi, mai ales, pentru că am constatat că prezentul document postat de Asociaţia Naţională a Bibliotecarilor şi Bibliotecilor Publice are o structură coerentă.....


8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării