24 noiembrie 2014

Lecturi de weekend 35

Dean Ray Koontz, născut în 9 iulie 1954 este un autor american.  Romanele lui pot fi descrise ca fiind  romane politiste cu suspans care incorporeaza elemente de groază, stintifico-fantastice , mister, sau satira. Nimic din prezentare nu putea sa fie interesant, atunci cand am luat la nimereala din raftul bibliotecii cartea Chipul, in ideea ca din cand in cand  e bine sa incerci ceva diferit.



Prima jumatate  a cărții am parcurs-o destul de greu, am găsit elemente de roman politist , pagini stintifico fantastice, elemente de groază destul de puține, elemente absurde destul de multe și nicicum nu reuseam sa vad firul calauzitor al naratiunii, sensul acelui text de 500 de pagini, eu sperând că totusi  există unul.




Cheia povestii era chiar titlul ”Chipul”, ”The Face”, cartea primeste un sens dacă urmaresti chipurile cu care te intâlnesti in povestire.


Incepe cu chipul celebrității holliwoodiene, continua cu chipul profesionistului (polițist), apoi cu chipul supranaturalului, cu chipul prieteniei, cu chipul ororii si al haosului. Ne intalnim fara sa-l recunoastem decat spre sfarsit cu chipul iadului, iar mai apoi cu chipul raiului si finalul ne lasa alaturi de chipul inocentei si al copilariei. 


Am închis cartea cu un zâmbet, da voi mai citi cărți de acest autor.

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării