21 ianuarie 2011

Intalnire metodica semestriala - februarie 2011

Biblioteca Judeţeană „Gheorghe Şincai” anunţă prima întâlnire metodică semestrială a anului 2011. Aceasta se va desfaşura dupa cum urmează :

Alesd - 7 februarie 2011 - ora 10
Salonta - 8 februarie 2011 - ora 10
Marghita - 9 februarie 2011 - ora 10
Beius - 10 februarie 2011 - ora 10
Oradea - 11 februarie 2011 - la sediul instituţiei între orele 10-14.

Intalnirea va parcurge urmatoarele teme:
• Tehnica de biblioteca – probleme curente: formulare statistice, RMF, inventare.
• Rapoartele anuale si rolul lor - discuţii.
• Lansarea Trofeului Biblioteca – ediţia a 5-a.
• Lucrul in retea, promovarea activitatilor proprii in sisteme electronice: chestionar, discutii pe caz, materiale informative.

5 comentarii:

  1. Si aci sunt vreo doua greseli (sic).

    RăspundețiȘtergere
  2. Joci murdar.Eu nu am facut asa.
    Dar mai bine iti dau un cont de administrator si intra tu si corecteaza ce vrei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine, dar atunci s-ar putea sa nu mai recunosti blogul (glumesc, of course).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce m-am inveselit! Si ma simt foarte in siguranta! nici o virgula nu va scapa neamendata.

    RăspundețiȘtergere
  5. In sfarsit ca te-ai inveselit, de fapt in parte asta am si urmarit cu micile mele comentarii pline de "rautacisme".

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării