24 septembrie 2022

Lecturi de weekend 162

Azi vă semnalăm cartea cu titlul neașteptat Ei... și?  scrisă de  Florica  Pop și apărută la editura  clujeană Ecou Transilvan în acest an, 2022.



Este o carte dureros de frumoasă și adevărată. Nu poți să o citești fără să fii răscolit de pasajele parcă citite în sufletul tău înainte de a fi scrise.

De aceea mi-a și fost greu sa scriu despre cartea pe care am primit-o de la prietena mea dragă, Florica Pop . Eu încă nu pot sa accept că și existența mea este sub același semn al lui Ei Și?  Ce dacă , pe cine interesează zbaterea ,evenimentele, sentimentele, dreptatea și adevărul  sau  minciuna, efortul , iubirea sau neiubirea , pe care le conține de fapt fiecare viață. 

Tremurul sufletului autoarei când a scris această carte se transmite cititorului și îl marchează. Cititorul stând în fotoliu comod de acasă își imaginează că citește doar pentru a fi martorul altei vieți, pentru câteva ore rupt de știrile catastrofice  și de războaiele secolului. Când colo se trezește coborât în studiul calitativ al vieții , cu un pic de imaginație a vieții proprii în relație cu toate celelalte vieți care îl înconjoară. 

O carte de citit cu atenție , cu pauze de stop cadru cu întrebarea Eu aici cum stau!  Și dacă stau bine pot merge mai departe !  Iar dacă nu stau bine , dacă acel Ei și?  aduce cuiva suferință atunci trebuie să mă opresc sa mă reculeg, să cer iertare, să repar....

Recomand acesta carte că pe o carte de dezvoltare personală ! 

 

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării