30 septembrie 2022

Povesti la Biblioteca


Prima zi de povești la bibliotecă din cadrul Festivalului Internațional de Povești,  a fost afară sub soarele cald de septembrie.
Organizator- Catunul Verde Oradea.





Ziua a doua de Povesti la biblioteca a fost  împărțită în două părți. Prima cu invitatul festivalului povestitorul profesionist Jon Row care a vizitat biblioteca și cu care am stabilit o agendă viitoare de lucru împreună cu doamna director Ancuța Șchiop și cu organizatoarea festivalului de povesti de anul acesta președinta ong ului Cătunul Verde.







A doua parte a zilei de la ora 17 s au spus povesti. Eu povestitorul oficial am spus povestea  ucraineană mănușa , de cate ori a fost nevoie. Iar împreună cu copiii am spus povestea Ursul păcălit de vulpe.
Animale de plus  au animat poveștile.


















A treia zi de povești la biblioteca a fost sâmbătă 1 octombrie în ludoteca bibliotecii.
Povești și jocuri au adus raza de soare si zâmbete pe fețele copiilor prezenți.











 

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării