5 aprilie 2024

4/4 friends- Bonitas





O altă activitate a săptămânii a fost la Centrul Școlar de Educație Incluzivă Bonitas,
Am oferit cărți și experiență profesională pentru organizarea bibliotecii.
Nefiind un post dedicat, plătit, persoana delegată să se ocupe de bibliotecă face lucrurile cât de bine poate.
Centrul are o mică bibliotecă, vie, adică permanent folosită și la dispoziția elevilor și a cadrelor didactice.

Am oferit selecția de carte în limba maghiară și am oferit câteva sfaturi profesionale în așa fel încât să nu încurcăm. Am discutat despre nevoile  elevilor, despre posibilitățile de îmbunătățire a colecției.
Am deschis astfel porțile pentru alte colaborări  viitoare.

Organizator - Fundația Culturală de pe lângă Biblioteca ”Gheorghe Șincai” voluntar Eniko Majoros.










 

"Ziua Bibliotecarului" la Filiala Decebal

Marți, 23 aprilie 2024, 34 de copii din grupele mari A și C, de la Grădinița cu program prelungit nr. 53 din Oradea, Structura nr. 20, însoț...

Wikipedia

Rezultatele căutării