3 aprilie 2024

4/4 friends, Dumbrava

 La centrul social de la Dumbrava au avut loc mai multe activități, cu mai multe grupuri .

Grupul din locația principala care beneficiază de biblioteca  pe care tot Biblioteca a restructurat-o in 2022.

Aici voluntarul nostru, Maria Matei a cântat pentru rezidenți pricesne , si am discutat despre nevoile de lectură.Organizator - Fundația Culturală de pe lângă Biblioteca ”Gheorghe Șincai”







                                       




La casa femeilor am dus din toate cele necesare pentru cusut, cărți  si am stat o vreme și am povestit.
Maria Matei a cântat și pentru ele,  se bucură sa ne vadă si sa ne arate ce au lucrat in răstimpul în care nu ne-am întâlnit.










Am făcut o oprire și la casa din Tinca, mergând pe dealuri în peisajul minunat de început de primăvară.
La Tinca rezidenții erau la masă și ne-am limitat doar la a schimba cărțile din rafturi.








"Ziua Bibliotecarului" la Filiala Decebal

Marți, 23 aprilie 2024, 34 de copii din grupele mari A și C, de la Grădinița cu program prelungit nr. 53 din Oradea, Structura nr. 20, însoț...

Wikipedia

Rezultatele căutării