17 octombrie 2013

Intalnirea trimestrială a bibliotecarilor din filiale

În 17 octombrie 2013, intre orele 10 și 14, a avut loc intalnirea trimestrială a bibliotecarilor din flilalele BJ Bihor. Gazda este de această dată, Filiala Iosia.
Agenda- 
- Prezentare- Organizarea colectiilor - Filiala Iosia - specificul acestui cartier.
- Noutati profesionale -Biblioteci istete, noutati profesionale de conferinta ANBPR de la Sibiu
- Proiectele filialelor - discutie libera.
- Serviciile de biblioteca pentru pensionari . 
- Administrative, proiect de buget, plan 2014.



Agenda a fost una asortată cu momentul din an, adică în primul rând participarea la conferința ANBPR de la Sibiu, SMART libraries, cu noutățile si spiritul pe care colegii nostri au incercat să il transmita. Chiar dacă nu am rămas la ultima zi de conferință imaginile primite, corelate cu atelierele desfășurate, ne-au făcut să  ne cream propriul nostru atelier de lucru, să încercăm să ne integrăm în experiența națională.
Am folosit o prezentare mai veche pentru sublinia din nou necesitatea promovării proiectelor pe care le facem și a imaginii bibliotecii. http://www.slideshare.net/bibliotecibihorene/strategii-de-promovare-a-serviciilor-cuturale-si-educationale



Suntem in ultimele două luni ale anului, si ni s-a cerut sa facem o estimare a costurilor pe care le vom avea anul viitor pentru activitatea profesională - deci corelat cu necesarul de finanțare am vorbit despre proiectele pe care le vom derula  și îmbunătățirile pe care le dorim în filialele noastre.
Cu siguranță nu vom primi bugetele cerute, dar măcar am avut bucuria să visăm la condițiile în care am dori să lucrăm. S-au creionat câteva mici proiecte pe care le vom aplica în rețeaua noastră a filialelor, dacă vom primi aprobarea.

A fost ultima întâlnire de acest gen de anul acesta. Ne-am văzut în februarie, mai, august și acum în octombrie. Vom relua anul viitor acet tip de schimburi de experiență profesională  căutând formate cât mai atractive și eficiente.

Sef birou filiale ,Delia Pantea

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării