4 octombrie 2015

Căsuța cu povești- program de vacanță a Ștei

    
     La Biblioteca Orășeneacă Ștei In cadrul Atelierelor artistice ale bibliotecii, am realizat din materiale reciclate, Casuta cu povesti, vedeta noastra de vacanta. Am facut o selectie de texte pentru a fi lecturate in cadrul activitatilor de vacanta. Selectia noastra a cuprins: legende istorice, povestiri religioase, povesti clasice, poezii, anecdote, texte din codul bunelor maniere pentru cei mici si lectii de educatie preventiva.
      Asezate toate in Casuta cu povesti, am trecut la treaba si toata vara am citit, am invatat cum sa ne comportam civilizat, cum sa stingem focul daca apare in casa noastra in mod neprevazut, am invatat si despre faptul ca e periculos sa stam de vorba cu necunoscutii sau sa le deschidem usa atunci cand suntem singuri acasa.
       Lectiile noastre, că au fost cele preventive sau cele de conduita, au avut exemplificari din literatura pentru copii. Distractia a intervenit atunci cand am incercat sa punem in practica ce am invatat. A iesit de fiecare data un mic spectacol, asa ca, ne-am amuzat cu totii. A meritat efortul pentru ca tuturor le-a placut. Desi a inceput scoala, grupele de mici utilizatori formate in vacanta de vara, mai vin si acum solicitand repetarea activitatilor.



Bibliotecar Marina Petrila

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării