1 aprilie 2016

BIBLIOTECARA LA GRĂDINIŢĂ





„Cărţile sunt cei mai tăcuţi şi constanţi prieteni, sunt cei mai accesibili şi înţelepţi consilieri şi cei mai răbdători profesori.“ (Charles W. Eliot)
Acest citat este mottoul proiectului educativ„Prichindei în împărăţia cărţilor“ al Grădiniţei P.P. „Toldi“ din Salonta, Structura G.P.N. „Prichindel“.
Având în vedere că această grădiniţă se află mai departe de bibliotecă şi în grupă sunt şi copii foarte mici, doamna educatoare Nica Ecaterina m-a invitat la activitatea „Cartea – prietena copiilor“. Le-am vorbit despre cărţile bibliotecii,  despre cât de important este să păstreze cu grijă cărţile, atât acasă, cât şi la grădiniţă sau la bibliotecă, şi despre ziua cărţilor pentru copii. Am dus cu mine câteva volume cu poveşti, frumos ilustrate, din care le-am citit. Am ales câte o poveste despre prietenie, despre un copil dezordonat şi despre vizita unei fetiţe la stomatolog. Au urmărit cu interes, în linişte poveştile şi au răspuns la întrebări. Am aflat care sunt poveştile lor preferate. Mi-au prezentat un scurt program, au cântat şi au recitat poezii pe care le-au învăţat recent. După aceea au răsfoit în grup cărţile bibliotecii şi unii chiar mi-au pus întrebări legate de ele. Împreună cu fetiţele am aşezat în ordine cărţile din mica bibliotecă a grădiniţei.
Astfel am sărbătorit împreună şi Ziua Internaţională a Cărţii pentru Copii.
Am plecat de la grădiniţă cu un frumos coşuleţ de paşte, oferit de copii împreună cu doamna educatoare şi cu promisiunea că ne vom revedea în curând la bibliotecă.


                                                                  Rugină Irina
                                                        bibliotecar responsabil
                                      Biblioteca Municipală „Teodor Neş“ Salonta



8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării