19 mai 2017

„Şcoala mea, oraşul/satul meu, judeţul meu” simpozion national

MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE
INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN BIHOR
BIBLIOTECA JUDEŢEANĂ “GHEORGHE ŞINCAI” DIN ORADEA
LICEUL TEORETIC “AUREL LAZĂR”, ORADEA


SIMPOZION NAŢIONAL: Oradea - centru cultural şi spiritual european. Cultură şi civilizaţie, ediţia a VIII-a  Tema: „Şcoala mea, oraşul/satul meu, judeţul meu”
19-20  mai 2017 .

Evenimentul de deschidere a avut loc in data de 19 mai de la ora 13 in sala de festivitat a Liceului Teoretic Aurel Lazar. 
Organizatori si initiatori ai proeictului de la prima editie sunt prof. dr. Ghiurcuţa Livia, a prof. Fetea Violeta,  au amintit toate editiile anterioare ale proiectului, amintindu-si cu nostalgie de clasele de elevi cu care au lucrat atunci, elevi acuma studenti la reputate facultati din tară.
Partenerii si invitatii au luat si ei cuvantul  Miorita Sateanum,  Simona Bejan Susman, Delia Pantea, directorul Cercului Milita Oradea salutand noua editie a simpozionului care intareste in constiinta tinerilor ca Oradea e un  centru cultural şi spiritual european, cu o istorie cu care ne putem mândri.



Editii anterioare.








Traditii populare  - muzica si joc 




Dans clasic 



Azi 19 mai de la ora 12 a avut loc sesiunea de comunicari stiintifice ale elevilor

Secţiunea Artă fotografică: Fotografie - se va materializa intr-o expozitie la Biblioteca Judeteana Gheorghe Sincai la sfarsitul lunii mai.

Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării