6 octombrie 2017

Biblioteca din Săcueni in 2017

Caminul cultural din Sacueni este inchis de ani de zile  deoarece se afla in pericol de prabusire si nu se  mai pot organiza  evenimente din aceasta cauza. Singura instituție funcțională în cladire, în condiții precare este biblioteca.


În luna martie 2017 a fost acceptat planul de renovare a caminului cultural. Era vorba,ca in luna iulie se inceapă lucrarile și să se muta si

biblioteca pe timpul renovării.

Lucrarile vor fi finantate de ministerul culturii, dar primaria pana-n prezent n-a primit bani.


Am inceput pregatirile  pentru o eventuală mutare  inca din luna martie. O parte din colectia de carte e deja impachetată (carțile care sunt mai putin cautate).

Totodata am inceput sa reorganizez toata colectia de carte. În ultimul timp prin Proramul Marai si din  donatii am primit foarte multe carti și n-am mai avut loc pe rafturi. 

Am reorganizat  colectia și un mare numpr de carți am dus in depozit .  

Sperăm să avem curând o locație mai mare și ma confortabilă, potrivită cu colecția foarte bogată a bibliotecii.

Bibliotecar
Terezia Kerekes

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării