26 august 2022

Dumbrava si Incesti

 Am fost așteptați cu nerăbdare de cititorii din Dumbrava.

Înainte să ajungă în raft cărțile au plecat cu cititorii lor. Desigur încercăm să ducem cărți cât mai aproape de dorințele de lectură 



    La  nr. 73, doamnele ne așteptau și ele cu nerăbdare. Au cusut, au tricotat și așteptau cu nerăbdare să vadă ce le aducem.
    Acolo am spus și o poveste despre importanța fiecărui suflet , indiferent cât de modest sau ciobit este.
 









La Incești era nevoie de carte proaspătă, cei 40 de locatari au câteva rafturi cu carte stricată...
Am înlocuit cărțile stricate și am făcut câteva poze!

La fiecare ieșire mai stăm la povești cu locatarii, ne mai întâlnim cu câte o poveste de viață tragică! 























Mașinile centrului Dumbrava au toate aceleași litere în număr- DPG - care înseamnă- Dumnezeu poartă de grijă! O chemare și o afirmație care totdeauna funcționează! 




Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării