25 februarie 2010

In memoriam


Mălin stins...
24/25 Februarie 2010...
În memoria lui Constantin Nicolae Mălinaş


În Lacrimă poemul se-nveşmântă
Şi plâng acum la căpătâiul tău,
Prieten drag, FAMILIA ta sfântă
Cuprinsă-i toată în păreri de rău...

Te-ai dus Mălin, te aşteptam la vară
Să înforeşti din nou şi să ne dai
Parfumul risipit cu drag în Ţară,
În Ţara-n care supărat erai...

Să te-ocrotească în văzduh Supremul,
Din truda ta durată pe pământ
Tu iartă-mi dar neterminat poemul,
Dar nu mai am, eu nu mai am cuvânt...

Horia Nicoara,( metodist,BJ Arad)

Un comentariu:

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Sincere comdoleante familiei si celor care l-au cunoascut.

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării