4 februarie 2010

Obiectivele filialei ANBPR Bihor

A trecut aproape un an de la alegerile filialei Bihor .
Nu am mai avut nici o sedinta a filialei asa ca nu am prezentat in cadru largit Obiectivele filialei ANBPR Bihor pentru urmatorii 3 ani.Nu am facut inca un raport al activitatilor filialei pentru anul 2009 dar am avut un an intens cu multe transformari in bine pentru biblioecile noastre si sper eu si pentru fiecare dintre noi. Cat de curand o sa prezint raportul de activitate tot pe blog.

LA 1 februarie a fost lansata editia a patra a Trofeului Biblioteca , pentru cea mai buna biblioteca publica din Bihor. Acesta va fi acordat in Saptamana Nationala a bibliotecilor de ziua bibliotecarului.




2 comentarii:

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării