16 martie 2010

Biblionet, dar nu numai...

     Saptamana  trecuta am invitat  clasele III.B si IV.D de la scoala generala din Sacueni  in vizita. 

Prima data am vrut sa faca cunostinta cu noi si bineinteles cu biblioteca noastra toti copii. Majoritatea lor erau inscrisi la noi,dar mai erau cativa,care pana acum „poate nu au avut curajul” sau  n-au stiut  ce carti interesante se gasesc aici. Acum cu ajutorul doamnelor invatatore au avut ocazia sa cunoasca  biblioteca noastra  mai bine si sa se  inscrie.
     Am incercat sa le dam cat mai multe informatii utile. Le-am am aratat  cum sa foloseasca enciclopediile, lexicoanele,cum sa caute informatia in lucrarile  de referinta.
Le-am   aratat catalogul, le-am  vorbit despre fise si rostul lor acolo.
  Am pregatit niste foi cu intrebari referitore la biblioteca pe care le-au completat in clasa cu ajutorul invatatoarei.
 Dupa aceasta prima vizita in  biblioteca am stabilit si o zi in care revina ca sa se  pregateasca in domeniul  artelor plastice (Leonardo da Vinci, Michelangelo, Van Gogh, Munkácsy etc.) pentru un concurs scolar .
Eu am pregatit materialul  la  care s-au uitat  „cu ochii mari”, dupa cum se vede in  fotografiile alaturate...
                                                                Kerekes Terézia
                                                               Biblioteca  Oraşului Săcueni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării