15 martie 2010

Lecturi de weekend 1

Sfarsitul acesta de saptamana as fi dorit sa fiu la Bucuresti la BOOKFEST. La stiri anuntau foarte multe reduceri de pret .Chiar daca bugetul personal  nu e foarte mare tot as fi gasit cateva carti pe care sa le cumpar.

 Nefiind in Bucuresti am stat acasa si am citit.
Femeia invizibila de Lucy Cavendish ( Polirom 2008), o carte pentru mamici care cred ca au pierdut controlul  si care nu sunt gospodine impecabile.
 Un zambet continuu   insoteste  lectura,   iar cand ridic ochii din carte vad ca nu sunt departe de cele descrise acolo.
O carte  potrivita pentru un weekend mohorat, intr-o primavara care nu mai vrea sa vina. Chiar daca e fictiune a reusit sa-mi ridice moralul si sa-mi arate ca nu trebuie sa fii perfect ca sa te simti bine.

Toata colectia Chic  este simpatica. Am vazut cam toate titlurile perindandu-se prin casa citite de fetele mele adolescente.Foarte bine ca au gasit ceva care sa le placa in afara de cartile cu vampiri adolescenti.

Voi ce mai cititi in weekenduri?
Vorbim de biblioteci, de lansari de carti pe care nu le citim, de activitati in biblioteca in care cartea este doar un pretext. Simt nevoia sa mai vorbim si de carti citite acum.Ce ziceti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării