22 martie 2010

Lecturi de weekend 2

Nu pot sa spun ca am un mod sistematic de a-mi alegele cartile pe care le citesc.
Uneori o culoare de coperta imi atrage atentia , alteori un autor cautat de mult, de asta data a fost inlantuirea de cuvinte din titlu.

Mai mult curiozitate, 3 cuvinte care nu se prea asorteaza unele cu altele, fiecare dintre ele fiind obiectul unor vaste polemici in diferite planuri si abordari.
Si mai scria pe coperta si best seller!

Lectura a fost captivanta , am parcurs si eu cu autoarea , Elizabeth Gilbert , etapele cautarii absolutului.
Cartea mi-a amintit de Martorul eternitatii , a compatrioatei noastre Henriette Yvone Stahl, un alt drum spre sine , alte cautari rasplatite de succes, in alta epoca.

Concluzia lecturii de weekend? Daca iti traiesti suficient de intens visele ajungi acolo unde vrei sa ajungi.


3 comentarii:

  1. Delia, scuze de deranj, dar vad ca persista greseala din titlu, sau o fi intentionata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Speram la un comentariu de genul, eu am citit o carte si mai si ...dar trebuie sa ma multumesc si cu atat...Viata e mult prea prozaica.

    RăspundețiȘtergere
  3. De aia zic francezii: "C'est la vie".

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării