9 septembrie 2015

Intalnirea bibliotecarilor din filiale - 4 septembrie


Sfârsit de vară, sfârșit de carieră, prin ieșirea la pensie,  pentru colega noastră de la Filiala Felix, Iuliana Vaida. Ne-am dat intâlnire cu totii colegii de la Filiale să depănăm amintiri vesele si sa privim cu invidie oarecum, inceputul unei alte etape de viață pentru colega noastra.

Angajată în 1993 in Biblioteca Județeană, Iuliana a fost bibliotecar doar la Filiala Felix.
Acum, ne-am amintit cu totii momentele intrarii noastre in biblioteca, intamplari mai vesele sau mai ciudate, ne-am gandit câti ani mai are fiecare pana la acelasi moment de ramas bun.
Am facut consideratii inteligente referitoare la cariera, la posibilitatile de a recupera din visele pierdute sau abandonate in acesti ani de serviciu care ne-a obligat la o activitate intre ore fixe.







Am iesit langa lacul cu nuferi sa vedem impactul casutei cu carti instalata la 100 de metri de biblioteca  de catre Societatea Turism Felix  . Ne-am amuzat vazând ca o investitie  a fost facuta , in numele culturii si al lecturii, doar de dragul unui moment de imagine in presa, fara nici o utilitate si fara nici un viitor.
In casuta erau niste carti rupte , fara coperti, niste brosuri cu tematica religioasa, o carte din anii 50 a unui scriitor rus, si un bocan cu mesaje ...




8 aprilie - Ziua romilor

Activități și povești de Ziua romilor și Săptămâna verde la biblioteca comunală din Sântandrei. Ramona Durdeu a fost gazdă și ne-a implicat ...

Wikipedia

Rezultatele căutării