21 ianuarie 2016

Popas în lumea lui Eminescu

 Ziua de 15 ianuarie este o zi foarte importantă pentru toți românii de la mic la mare. E ziua în care s-a născut Mihai Eminescu. Cu această ocazie, am organizat la filiala Dacia mai multe întâlniri cu copiii de la grădinițele din cartier pentru a face primii pași în universul eminescian. Deși au vârste cuprinse între 4-6 ani, copii știu că Eminescu este poetul nepereche, știu ce înseamnă ”poet” (adică cineva care scrie versuri) și ne-am convins că și ei știu pe de rost câteva poezii: Ce te legeni, Somnoroase păsărele și altele. Împreună cu doamnele educatoare Floare Bernad și Maria Irimuș (GPP, nr 45) le-am citit câteva poezii și chiar am încercat să cântăm. Ba mai mult decât atât, impresionați, copii au desenat ”somnoroasele păsărele”, lucrări care acum au luat forma unei expoziții la filiala noastră. Ne bucurăm pentru interesul, curiozitatea și entuziasmul lor și ne dorim să rămână tot așa pe măsură ce cresc.

A consemnat, Lilia Blaga







Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării