7 iunie 2019

Întâlnirile de miercuri la filiala Dacia

            Ediția din data de 5 iunie a Clubului de poezie a fost dedicată operei marelui poet național Mihai Eminescu. Invitații noștri s-au pregătit, ca de obicei, atât cu detalii despre viața lui Eminescu, cât și cu câteva selecții din critica literară. Am citit, recitat și cântat pe versurile lui Eminescu. Dăm de poeme ce intenționează să definească principiul universului, esența vieții și destinele omului. Au citit pe rând doamna Vesa, doamna Șușu, dl Popița.
             De această dată am avut și un nou participant care a pășit pentru prima dată în filiala noastră și este un mare de iubitor de poezie și frumos.  Iată, că grupul nostru se lărgește încet-încet pentru că membrii vechi ai clubului vin adesea însoțiți de prieteni, vecini, persoane apropiate.Acest lucru nu poate decât să ne bucure și să ne confirme că aceste activități sunt apreciate și așteptate.
             Ce-ți doresc eu ție, dulce Românie, Doină, O, mamă, Ce te legeni, Mai am un singur dor sunt doar câteva dintre versurile ce s-au făcut auzite.
             Nona Herdean ne-a recitat din creațiile personale, versuri duioase, senine, pline de sensibilitate. Vă așteptăm cu drag și la următoarea întâlnire care va avea loc în data de 3 iulie.








Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării