14 iunie 2019

Ora să știm la filiala Dacia


            Azi am avut întâlnire cu copiii de la GPP. 45 în cadrul proiectului Ora să Știm. Deși proiectul se apropie de final, colaborarea noastră continuă. Ne-am întâlnit în curtea grădiniței, la umbră, în căutarea răcorii dimineții. A fost ultima întâlnire în această componență, pentru că în vacanța de vară grupele de copii se comasează și vom avea grupuri de copii cu vârste diferite. 
           Azi ne-am plimbat prin lumea poveștilor, am discutat despre vreme, iar cele câteva cărticele pe care le-am avut ne-au ajutat să identificăm anotimpurile și, respectiv, luna în care ne aflăm. De mare ajutor ne-a fost mirosul de tei și de floricele pe care le-am găsit în curtea grădiniței. Și pentru că vine căldura mare, am stabilit că vom mânca mai sănătos, și anume, exact așa cum am învățat din cartea Să mâncăm multe culori. Sper că ne vom ține de cuvânt și cei mici, și cei mari. Celor care își iau vacanță până la toamnă, le dorim vacanță plăcută, iar cu restul copiilor ne vedem săptămâna viitoare.





Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării