3 iunie 2019

Ora să ȘTIM

             Vineri, 31 mai 2019, am continuat proiectul "Ora să ȘTIM" cu un grup de 7 utilizatori ai filialei noastre cu vârste între 8 și 10 ani. În cadrul acestei activități am prezentat cartea "Autobuzul magic - În stupul de albine", unde am aflat cine și cum se desfășoară munca într-o colonie de albine.
              Am discutat despre Matcă, care face ouăle, despre albinele lucrătoare care nu fac ouă dar fac aproape totul în stup și despre trântori care sunt toți masculi și au rolul de a se împerechea cu matca.
              De asemenea am discutat și despre apicultorul care are grijă de întreținerea stupului și recoltarea mierii. 

 

 



Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării