26 aprilie 2010

Citim,visam,invatam

Ne-am dorit sa incheiem saptamana nationala a bibliotecilor cat mai frumos. In 23 aprilie, in cadrul proiectului"Cartea-mereu un prieten bun", am invitat copiii de la sc. gen.nr.16 la o intalnire cu cartea. Au venit in numar mare, insotiti de d-na inv. Micle Ioana. Am citit povesti din literatura universala, am discuta si ne-am bucurat de magia lecturii. Scopul acestei activitati a fost de a le stimula imaginatia copiilor, interesul pentru carte, de a le dezvolta gustul pentru frumos, creativitatea, fiind in acelasi timp si un bun exercitiu de exprimare verbala.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării