25 aprilie 2010

DRUMUL CĂTRE BIBLIOTECĂ la Mădăras

Luni şi marţi,  la finalul orelor de curs am aşteptat elevii, le-am explicat că această săptămână este „săptămâna naţională a bibliotecii” şi i-am invitat să facă o vizită la bibliotecă. Împreună am făcut Drumul către bibliotecă. Bineînţeles că nu toţi şi-au dorit acest lucru, dar am insistat ca măcar cei din ciclul primar să vină pentru a-i familiariza cu biblioteca şi pe elevii din clasa I. Celor care au venit le-am prezentat biblioteca, colecţia bibliotecii şi le-am explicat cum pot să-şi găsească pe raft cartea pe care doresc să o împrumute dacă cunosc autorul cărţii, ce înseamnă fişa de lectură ş.a. Au consultat şi cărţile din literatura pentru copii expuse în bibliotecă. Cei care au fost pentru prima dată în bibliotecă, deşi au intrat cam timizi, neştiind ce se întâmplă aici, au mers cu o impresie bună şi unii dintre ei au devenit utilizatori ai bibliotecii.

 

    

SĂ PĂSTRĂM PĂMÂNTUL VERDE

         La această activitate am prezentat copiilor câteva probleme actuale de mediu, efectele pe care le are poluarea asupra mediului înconjurător şi importanţa faptului de a trăi într-un mediu nepoluat şi curat. Elevii mai mari au putut consulta în bibliotecă referatele „Probleme actuale de mediu” şi „Planeta noastră – Pământul”.

         Am coceput un mic „ghid al ecologistului” în care am trecut cele mai importante zile stabilite la nivel internaţional pentru a fi dedicate mediului înconjurător. Fiecare elev a primit acest ghid.





Joi am participat la festivitatea de premiere a celor mai merituosi bibliotecari si biblioteci din judet.O imagine de la eveniment.


Bibliotecar , Marinela  Aristan

3 comentarii:

  1. Bravo! Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice pictures, what kind of camera is this: DMC-LS60?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru aprecieri in numele bibliotecii Madaras. Marinela a primit o Diploma de merit pentru activitatea profesionala din anul 2009, si ca punctaj a fost foarte aproape de trofeu.

    RăspundețiȘtergere

Care este parerea ta?

Animalele prietenoase la Filiala Decebal

Joi, 21 martie 2024, am pus în "vitrină" a doua expoziție din acest an, formată din nouă desene realizate de copiii de la Grădiniț...

Wikipedia

Rezultatele căutării