29 aprilie 2010

Carticica mea preferata

In aceasta saptamana ne-am intalnit din nou cu copiii din grupa mare pregatitoare,( gr. nr. 45, Oradea) insotiti de d-nele educatoare Niulas Mariana si Taut Anca. Copiii au putut sa rasfoiasca carti cu carti cu povesti, enciclopedii despre plante si animale, dar si sa asculte o poveste pe care au ales-o chiar ei. Ne-au pregatit si o surpriza muzicala pe care am ascultat-o cu multa placere.

Si pentru ca le-a placut foarte mult la biblioteca si iubesc cartea ne-au invitat la gradinita pentru a le vedea mica biblioteca din grupa. Au primit din partea noastra 2 carticele cu povesti pe care stim sigur ca le vor citi cu placere. Copiii ne-au asteptat si de aceasta data cu o surpriza, si anume, au amenajat un coltisor cu carticelele lor preferate pe care le-au si prezentat. Am vorbit despre carte, de unde apare, din ce este facuta , despre istoria tiparului.( totul pe intelesul copiilor). Le multumim doamnelor educatoare Niulas Mariana si Taut Anca pentru invitatie, dar si pentru ca au decis sa se alature actiunii de strangere de carte "Cartile, ferestre-n ziduri" ce se desfasoara in aceasta perioada la Biblioteca Judeteana, donand un numar de peste 100 de volume.





Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării