23 noiembrie 2012

Primii vizitatori ai CIP Madaras


          Primii vizitatori ai Centrului de Internet pentru Public de la Biblioteca Comunală Mădăras au fost preşcolarii de la GPN Mădăras împreună cu doamnele educatoare.
            După ce au făcut cunoştinţă cu cele mai noi cărţi pe care le am în bibliotecă şi cu câteva personaje cunoscute din poveşti, le-am prezentat micuţilor şi calculatoarele primite prin proiectul Biblionet. Aproape toţi ştiau câte ceva despre calculator (pentru că au  acasă). Le-am spus câteva facilităţi pe care le avem de la acest proiect şi câteva reguli ce trebuie respectate în Centrul de Internet pentru Public. Am vrut să le proiectez o scenă dintr-o poveste dar nu am avut internet iar ei mi-au promis că vor reveni în altă zi.
            Deşi afară era soare şi cald de nu ai fi zis că e o zi de toamnă, copiii au adus legume, fructe şi flori de toamnă pe care le-au făcut la desen sau la abilităţi practice. Am realizat cu ele un tablou pe care l-am intitulat “Toamna”. Copiii au vrut să arate prin multitudinea de legume, fructe şi flori cât de darnic şi bogat e acest anotimp. Am purtat câteva discuţii despre toamnă, iar  câţiva mai curajoşi au recitat versuri învăţate la grădiniţă 

Bibliotecară Marinela Aristan


                                                     

Șezătoare în martie

  Cu frecvență bilunară continuă și Șezătoarea de la bibliotecă, ultima întâlnire a fost în data de 28.03 de la ora 17. Chiar dacă bibliotec...

Wikipedia

Rezultatele căutării