10 aprilie 2013

Biblioteca Oraseneasca Sacueni in programul ”Scoala Altfel”





In timp de trei zile am fost si noi implicati in programul Scoala Altfel.

Neavand  spatiu suficient la biblioteca pentru o altfel de actiune, am ales un alt mod de colaborare, adica noi am mers la elevii din clasele primare.

Am avut onoarea de a fiu invățătoare  pentru o zi a claselor I-a SBS (Step by step ), II-a SBS si a III-a. Eu am pregatit programul pentru ziua respectiva pentru cei mici.
Doua zile am lucrat  cu elevii din  clasele Step by step. Ce trebuie sa stim despre aceasta alternativa de invatare? Intr-o clasa Step by Step nu veti gasi banci rigide, ci mese mobile cu scaunele de jur imprejur. Clasele sunt mochetate pentru ca anumite activitati sa se desfasoare cu copiii asezati pe podea (ceea ce place copiilor). Mesele sunt delimitate intre ele de rafturi cu materiale didactice specifice unei activitati (matematica, stiinte, arte, citire, constructii, scriere), constituind astfel Centrele de activitate.

Pe copii din clasa I-a, unde copiii numai acum au intrat in lumea literelor, i-am  invitat sa faca o vizita la noi in biblioteca.  
Bineînteles cu fiecare clasa toate sarcinile erau  in forma de jocuri, transformand astfel invatarea intr-o experienta placuta si dinamica.  Am facut cu colega mea pentru ei puzzle, foi cu exercitii  de logica, de memorie. Am jucat cu ei  jocuri cu tehnici ale pedagogiei dramatice.
Cu ocazia anului aniversar am invatat si poezii muzicalizate de Weöres Sándor.

Multumiri pentru colaborare   invatatoarelor: Czirják Erika, Bozsóky Sára, Kovács Judit, Erdei Noémi,
si Bihari Viola.

                                                                                           Bibliotecara: Kerekes Terézia
                                                     

Șezătoare în martie

 O nouă șezătoare .... Din proiectele de la muzeu  Si alte proiecte 

Wikipedia

Rezultatele căutării