29 noiembrie 2010

Cartea mea de suflet


22 -28 noiembrie este declarata “Saptamana familiei, saptamana fara TV”

In cadrul "Saptamanii familiei, saptamanii fara TV", la Liceul Ortodox "Roman Ciorogariu" din Oradea s-a desfasurat concursul "Cartea mea de suflet". Etapa finala a concursului s-a tinut in data de 25 noiembrie la filiala "Dacia" a Bibliotecii Judetene. Acest proiect isi propune curatarea mintii de "nimicuri", de reclama manipulativa, de violenta programelor tv etc. Am incercat sa-i facem pe copii sa simta apropierea fata de carte si lectura. Au participat copii de varste diferite ( de la cl. a III-a pana la cl. a X-a). Cuprinsi de emotii si de entuziasm, ei au prezentat cate o carte si prin aceasta prezentare au incercat sa ne convinga, si cred ca au si reusit, ca o carte buna este o binecuvantare, un prilej de cunoastere si invatare. Un juriu alcatuit din profesori, bibliotecari si dl dir. adj.Radu Rus au punctat argumentarea prezentarii, vocabularul copiilor dar si materialele ajutatoare( planse, desene, schite, reprezentand personajele, mesajele principale pe care au vrut sa ni le transmita ). Asa am aflat ca preferatii copiilor sunt clasicii literaturii romane dar si cei ai literaturii universale. Speram ca aceasta saptamana "sa dureze" cat mai mult si sa fie un exemplu bun de urmat pentru cat mai multi copii, dar si pentru parintii lor.

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării