26 noiembrie 2010

Completare echipamente Biblionet

 
"Este foarte important, ca şi copiii să-şi cunoască de mici comunitatea unde trăiesc, să viziteze instituţiile din localitate.

Joi, 25 noiembrie 2010, într-o zi însorită, dar răcoroasă, preşcolarii de la Grădiniţa Floarea-Soarelui din Salonta au ieşit la o plimbare şi au vizitat biblioteca. Alături de doamnele educatoare, micuţii au fost însoţiţi şi de o mămică. Cele trei grupe: „Bárányka” – educatoare Varga Anita, „Csicsergő” – educatoare Gali Teréz, „Micimackó” – educatoare Andrási Annamária, au păşit cu emoţii pragul instituţiei. Vizita fiind anunţată din timp, au fost primiţi în sala secţiei de împrumut pentru adulţi, unde am amenajat spaţiul special pentru acest eveniment. Am discutat despre bibliotecă, carte, lectură, anotimpuri. Au răsfoit enciclopediile şi cărţile cu poveşti pregătite pe mese, au cântat şi – în premieră la această bibliotecă – au vizionat un film de desene animate de pe internet, proiectat pe ecran. Astfel am inaugurat noul echipament (videoproiectorul şi ecranul de proiecţie) oferit prin proiectul Biblionet – lumea în biblioteca mea. Ne bucurăm, că am putut oferi clipe plăcute viitorilor cititori ai bibliotecii.

Rugină Irina, responsabil  Biblioteca municipala Salonta"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării