9 februarie 2011

Biblioteca comunala Simian

Tot in zona Marghitei se gaseste comuna Simian. Cam o data pe an dl. Ciorba, ne trimite o informare cu activitatile care au loc in comuna. Activitatile sunt diverse si reflecta responsabilitatile pe care le are in zona culturala locala: administrator de muzeu, administrator PAPI, bibliotecar, tehnoredactor, autor si manager de proiecte.

”In 2010 am reusit sa reorganizez fondul de carte sistematico-alfabetic. A durat vreo patru luni, dar macar acum e in ordine...

M-am apucat sa fac o noua expozitie in muzeul memorial local Ferenc Kazinczy, despre care ati auzit deja sau puteti sa aflati informatii pe siteul lui. Pentru asta am obtinut o finantare de 3000 de lei si am pus si noi 1000 asa ca am reusit sa montam un sistem de iluminat cu reflectoare ce au o mobilitate de 360 grade. Vor mai fi instalate 10 panouri format A0, color care ilustreaza viata si opera lui Ferenc Kazinczy. Sper sa termin cu toata treaba pana la sfarsitul lunii februarie.

Am reusit sa editam in 2010 o carte despre istoria invatamantului din comuna noastra, Simian. E o carte format A5, cu aproximativ 120 de pagini text si cu vreo 25 de pagini cu imagini alb-negru. Rolul meu a fost tot ce inseamna tehnoredactare si obtinerea fondurilor.

Comuna Simian este una din comunele bihorene beneficiare ale proiectului PAPI. Cu administrarea centrului sunt insarcinat tot eu. Pentru economie de timp si de resurse, am mutat tot echipamentul in biblioteca, fuzionand cele doua institutii. Asa pot sa le administrez eficient intr-o singura locatie . Aveti cateva imagini cu sala bibliotecii. Cam atati suntem zilnic...”
Ciorba Alexandru

Biblioteca Comunala Simian
Comuna Simian
nr. 55, 417545
bibliotecasimian@gmail.com
http://www.bibliotecasimian.uw.hu/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării