12 februarie 2011

Saptamana Casatoriei - Casatoria sub asediu

Vineri 11 februarie in continuarea seminarului profesional , am avut invitati pe domnul Dan Ionescu, director de programe la asociatia AGAPE, pe doamna Miorita Sateanu, presedinta UFB Bihor, alte mebre UFB Bihor si colegi din biblioteca.

Programul Asociaţiei AGAPE derulat la Biblioteca Judeţeană "Gheorghe Şincai" Bihor în cadrul activităţilor ocazionate de Săptămâna Căsătoriei se numeşte "Căsătoria sub asediu" (partea I a programului Adam sau Eva), constând din:
- proiectarea de materiale video educaţionale şi motivaţionale
- discuţii pe marginea subiectelor oferite de filmele vizionate
(durata: cca. 1 oră)

Adresa site-ului asociaţiei AGAPE este: www.agapeoradea.xhost.ro, unde puteti găsi mai multe detalii despre programele educative:

*
Şi eu am sentimente - program împotriva violenţei în şcoli şi licee
*
Adam sau Eva - program pentru consolidarea familiilor şi prevenirea divorţului
*
Fac ce vreau cu viaţa mea (public) - program pentru promovarea abstinenţei sexuale premaritale (pentru spaţii publice: şcoli, universităţi, ONG-uri, etc.)
*
Fac ce vreau cu viaţa mea (creştin) - program pentru promovarea abstinenţei sexuale premaritale (pentru spaţii creştine: biserici, ONG-uri, etc.)
*
Învins sau învingător - program motivaţional pentru depaşirea situaţiilor dificile în viaţă
Fiecare dintre aceste programe durează cca. 2 ore.
La solicitarea beneficiarilor, se pot realiza programe conform specificului nevoilor audienţei şi servicii de consiliere pentru cuplurile aflate în dificultate.

Miorita Sateanu a prezentat: Casatoria - un moft o traditie sau un stil de viata,
Doina Rusneac a prezentat: Casatoria - abordari culturale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării