9 iunie 2010

Drag de carte

Zilele trecute ne-am revazut cu copiii de la gr.45 si de la scoala "A.Muresanu". Au venit in numar mare, insotiti de d-nele Blaga Cornelia si Muscas Ana. Desi multi dintre copii sunt cititori ai bibliotecii, aceasta intalnire a fost deosebita. S-au intalnit mici si mari la o sezatoare literara "Drag de carte". Am citit si recitit povesti, am vorbit despre carte si despre bucuria de a citi.Elevii le-au povestit celor mici despre Abecedar si alte carti minunate, iar d-na Muscas le-a vorbit despre ce ii asteapta la scoala. Am avut parte si de un moment artistic, si anume, am ascultat cateva fragmente din carnavalul pregatit de cei mici pentru serbarea de sfarsit de an. Au promis sa revina si in vacanta cand ii asteaptam cu multe surprize .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care este parerea ta?

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării